🚚 Ingyenes szállítás 40 000 Ft -tól.   |   🔥 45% akciók

Reklamáció

 

 

Szavatosság és visszaküldési folyamat

Nem elégedett a megkapott termékkel, és 14 napon belül vissza szeretné küldeni? Káros vagy hibás? Vagy inkább másik termékre cserélné? Ez egyszerű.

Az első lépés az elektronikus űrlap pontos kitöltése. A Retino szolgáltatás segítségével a visszaküldés, csere vagy reklamáció folyamata minden lépésnél nyomon követhető. Meg fog lepődni, milyen gyorsan és könnyen intézhető nálunk a csere vagy visszaküldés.

A visszaküldéshez vagy cseréhez a terméknek sértetlen állapotban kell lennie, használat jeleitől mentesen, az eredeti csomagolásban. Kérjük, gondosan csomagolja be kartondobozba, majd vigye el bármelyik PickPackPoint (Packeta csomagpont) vagy GLS csomagpontra. Amennyiben a csomagolás nem megfelelő, visszautasíthatjuk a reklamációt. A termék beérkezését követően átvizsgáljuk, majd 14 napon belül visszautaljuk az összeget vagy azonnal elküldjük az új terméket.

Amennyiben ajándékot kapott a vásárlásához, és a visszaküldés miatt az akcióo feltételei már nem teljesülnek, kérjük, küldje vissza az ajándékot is. Ellenkező esetben 4 eurós díj kerül felszámításra.

Garancia

Termékeinkre 24 hónap garanciát kap. A garancia a termék átvételének napján kezdődik, és a meghibásodásokra érvényes a garanciális időn belül.

A következő esetekben, nem tudjuk érvényesíteni a garanciát:

  • Ha a terméket nem rendeltetésszerűen használták.

  • Megváltoztatta vagy beleavatkozott a termék szerkezetébe.

  • A hiba normál használatból ered.

  • A termék karbantartása nem a használati útmutató szerint történt.

  • Elhanyagolta a termék gondozását.

  • A hiba figyelmetlen kezelésből származik. 

 

 

 

TIPP:
Ha nálunk vásárolt SmoothieJet mixerét szeretné cserélni vagy visszaküldeni, kérjük, ellenőrizze, hogy helyesen zárta-e össze: csavarja össze szorosan a palackot és az alapkészüléket úgy, hogy az átlátszó rész nyílmutatója egy síkban legyen a "SmoothieJet" felirattal. Ez biztonságos használatot tesz lehetővé, mivel a készülék mágneses kapcsolóval van ellátva, amely megakadályozza az indítást szétszerelt állapotban. A bekapcsolás dupla kattintással (két kattintás egymás után) történik.

Reméljük, hogy termékeinkkel teljes mértékben elégedett lesz! Ritka esetleges gyártási vagy egyéb hibák esetén kérjük, forduljon hozzánk bizalommal – közösen találunk megoldást. A reklamáció gyorsabb feldolgozása érdekében kérjük, töltse ki a reklamációs űrlapot. A beérkezett termékek alapján legkésőbb 30 napon belül intézzük a reklamációt.

Kérjük, kövesse az alábbi lépéseket a visszaküldéshez:

  1. 1.Csomagolja be gondosan, és vigye el bármely Packeta csomagpontra. A csomagpontok listája megtalálható a Packeta honlapján.

  2. A csomgponton adja meg ezt a kódot: 90482064.

  3. A csomag leadásakor adja meg saját nevét feladóként.

  4. Helyezze a csomagba a reklamáció számát és a nevét tartalmazó papírt.

Nagy méretű csomagok (elektromos kerékpár, roller, robogó stb.) esetén a fenti eljárás nem érvényes.
Kérjük, ilyen esetben először vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon, és egyeztessük a visszaküldés módját.

Ne küldje vissza a csomagot a cég székhelyére, amely az Általános Szerződési Feltételekben szerepel — nem vesszük át, és visszakerül Önhöz.

Kérdéssel forduljon hozzánk: +3619010119 (Hétfő–Péntek 9:00–15:30).

Reklamációs kizárások

A védőzár, információs matrica vagy sorozatszám megsértése esetén a vásárló kockázatot vállal a reklamáció elutasítására, kivéve, ha a sérülés rendeltetésszerű használat során következett be. A zárak és sorozatszámok a termék szerves részét, és nem korlátozzák a vásárlót a termék rendeltetésszerű használatában.

Az alábbi esetekben a garancia nem érvényes (amennyiben ezek nem számítanak szokásos használatnak, de nincsenek kifejezetten tiltva a használati útmutatóban):

  • A termék gondozásának elmulasztása esetén,

  • elektromos túlfeszültség (pl. láthatóan megégett alkatrészek vagy áramkörök), kivéve a szokásos eltéréseket,

  • ha a terméket olyan körülmények között használták, amelyek nem felelnek meg az eladó vagy gyártó által meghatározott hőmérsékletnek, páratartalomnak, pornak, vegyi vagy mechanikai hatásoknak,

  • szakszerűtlen telepítés, kezelés, használat vagy karbantartás esetén,

  • ha a termék vagy egy része számítógépes vírus által sérült,

  • ha a hiba csak olyan szoftvernél jelentkezik, amelynek jogszerű beszerzését a vásárló nem tudja igazolni, illetve nem engedélyezett szoftver vagy nem eredeti fogyóeszköz használata esetén,

  • ha a termék túlterhelés vagy a dokumentációban és általános elvekkel ellentétes használat miatt sérült,

  • ha szakszerűtlen beavatkozás, paramétermódosítás történt,

  • ha a terméket a vásárló módosította (pl. festés, hajlítás), és a hiba ebből ered,

  • hibás BIOS- vagy firmware-frissítés,

  • ha a termék természeti csapás vagy vis maior következtében károsodott,

  • helytelen vagy hibás szoftverhasználat esetén,

  • nem megfelelő vagy nem eredeti fogyóeszköz használata, valamint az ebből eredő károk, kivéve, ha az ilyen használat szokványos, és nem volt kizárva az útmutatóban.

Ezek a korlátozások nem érvényesek, ha a termék tulajdonságait az eladó és a vásárló előzetesen kifejezetten megállapodták, az eladó garantálta azokat, vagy ezek a reklámból, illetve a termék szokásos használatából elvárhatóak.